Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~inniejsza69 | użytkownik

imię i nazwiskoNina adresTrowbridge zarejestrowany31.03.2011 @19:11:18 ostatnio na stronie08.05.2015 @18:10:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty85 komentarze244 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D5100, Nikkor 18-50mm f3.5-5.6, Nikkor 35mm f1.8, SB 800

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LuinTinuviel    20.09.2014 @14:22:47
Fajna, klimatyczna galeria. Kolejnych udanych kadrów życzę
~KursNaWschod    03.10.2013 @10:51:47
Dzięki za komentarz! Wpadaj do nas fanpage'a https://www.facebook.com/KursNaWschod
Pozdrawiamy
B&K
~maliniak56    02.10.2013 @14:08:18
Fajne pomysły masz. Pozdrowionka
~maliniak56    02.10.2013 @14:05:17
Dz za wizytę . Fajna Twoja galeria. Powodzonka
~wisi    29.09.2013 @14:25:54
Niestety jesienią bardzo prawdziwe dzięki.

z tymi zdjęciami oczami, to prawda!
ostatnio edytowane: 2013-09-29 14:29:21
_______
kipi kasza kipi groch~
~photointheclouds    29.09.2013 @13:47:45
Dzięki za opinie i komentarze u Ciebie też ciekawie
_______
Wpadnij i oceń moje zdjęcia!
~Terzieff    26.09.2013 @22:22:06
Dzięki za taką nadzieję I pozdrawiam również
~Terzieff    25.09.2013 @21:32:51
Pewnie trafiłaś na brzydkodeszczową angielską pogodę, bo wątpię aby mój rysunek może się równać z widokiem na żywca Dzięki za słowa uznania
~roberto6252    04.06.2013 @16:24:57
Dziekuje za Mile oceny jeszcze raz Stenkju
~roberto6252    04.06.2013 @16:03:16
dziękuje
~MagdalenaRoza    19.08.2012 @21:58:14
Dziękuje
~telemaniak    18.08.2012 @11:44:40
Dziękuję
~Nagrobek    14.08.2012 @17:30:41
Miło że tak uważasz : ) Tylko pytanie CO mi po talencie? : ) Z owego raczej zarobić się nie daaaaa. Niemniej jednak dzięki za rzucenie oczodołami na moje płody.
N.
~Nagrobek    14.08.2012 @16:37:55
Dałem radę: )
-Neman    13.08.2012 @21:12:54
Dziękuję...
~Justeen    09.03.2012 @21:01:38
dziękuje !!!!
_______
sinking in the light......
~rainiscool    04.03.2012 @00:33:46
Bardzo sie ciesze, że pomogłem chodziaż troche :P
_______
~Szczęśliwy człowiek, który posiada pasję...~
~caparso    03.03.2012 @19:41:17
jak na telefon to i tak nieźle ;D hehe
_______
Only the death have seen the end of war...
~memory26    06.01.2012 @14:56:39
...a wcześniej piątku i soboty...
_______
"W życiu nie chodzi o czekanie, aż burza minie... Chodzi o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu." (Vivian Green)
~memory26    06.01.2012 @11:17:30
Dziękuję za wizytę i super niedzieli życzę
_______
"W życiu nie chodzi o czekanie, aż burza minie... Chodzi o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu." (Vivian Green)
~IwonaAnna    03.11.2011 @14:27:43
dziękuję
~ANTSHE    14.05.2011 @13:07:50
dziękuję
~sandritta88    14.04.2011 @15:31:26
dzięki! :D
~superewcia    07.04.2011 @18:33:01
serdecznie dziękuję pozdrawiam
_______
Ludzie wierzą, że aby odnieść sukces, trzeba wstawać wcześnie.
Otóż nie - trzeba wstawać w dobrym humorze. M. Achard
~amusee    06.04.2011 @12:53:37
dzięki wielkie
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt